Επικοινωνία

Ελάτε σε επαφή μαζί μας

Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε! Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Οι ώρες εξυπηρέτησης πελατών μας είναι Δευτέρα-Παρασκευή, 9 π.μ.-5 μ.μ.

Οι ώρες γραφείου μας είναι:

Δευτέρα-Παρασκευή: 09:00 – 18:00

Σάββατο: 10:00 – 13:00

Κυριακή: Κλειστά

Ή χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα

    Συχνές Ερωτήσεις

    Μπορώ να κάνω επιστροφή χρημάτων;

    Σας έχουμε καλυμμένους! Θα σας στείλουμε email για την αποστολή της παραγγελίας σας ή εάν υπάρχουν ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας. Δεν μπορείτε να βρείτε το email;
    Κάντε κλικ εδώ για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας.

    Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία ταξιδιού;

    Σας έχουμε καλυμμένους! Θα σας στείλουμε email για την αποστολή της παραγγελίας σας ή εάν υπάρχουν ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας. Δεν μπορείτε να βρείτε το email;
    Κάντε κλικ εδώ για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας.

    Ο εκπτωτικός μου κωδικός δεν λειτουργεί, τι κάνω;

    Σας έχουμε καλυμμένους! Θα σας στείλουμε email για την αποστολή της παραγγελίας σας ή εάν υπάρχουν ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας. Δεν μπορείτε να βρείτε το email;
    Κάντε κλικ εδώ για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας.

    Χρειάζεται να κάνω αίτηση για βίζα;

    Σας έχουμε καλυμμένους! Θα σας στείλουμε email για την αποστολή της παραγγελίας σας ή εάν υπάρχουν ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας. Δεν μπορείτε να βρείτε το email;
    Κάντε κλικ εδώ για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας.

    Έχετε ασφαλιστική κάλυψη;

    Σας έχουμε καλυμμένους! Θα σας στείλουμε email για την αποστολή της παραγγελίας σας ή εάν υπάρχουν ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας. Δεν μπορείτε να βρείτε το email;
    Κάντε κλικ εδώ για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας.

    Πόσα άτομα μπορούν να μείνουν στο ξενοδοχείο;

    Λόγω καθυστερήσεων της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, αφήστε έως και 14 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθεί η παραγγελία σας μέσω της τυπικής μας μεθόδου αποστολής (“κανονική” κατά το ταμείο).

    Υπάρχει άλλη διαθέσιμη πληρωμή εκτός από την πληρωμή με κατάθεση;

    Λόγω καθυστερήσεων της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, αφήστε έως και 14 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθεί η παραγγελία σας μέσω της τυπικής μας μεθόδου αποστολής (“κανονική” κατά το ταμείο).

    Ποιές πιστωτικές κάρτες δεν είναι διαθέσιμες για πλρωμή;

    Λόγω καθυστερήσεων της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, αφήστε έως και 14 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθεί η παραγγελία σας μέσω της τυπικής μας μεθόδου αποστολής (“κανονική” κατά το ταμείο).

    Στις εκδρομές περιλαμβάνονται οι ναύλοι ταξιδιού;

    Λόγω καθυστερήσεων της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, αφήστε έως και 14 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθεί η παραγγελία σας μέσω της τυπικής μας μεθόδου αποστολής (“κανονική” κατά το ταμείο).

    Στις εκδρομές περιλαμβάνονται γεύματα;

    Λόγω καθυστερήσεων της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, αφήστε έως και 14 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθεί η παραγγελία σας μέσω της τυπικής μας μεθόδου αποστολής (“κανονική” κατά το ταμείο).

    Proceed Booking